„Jak je snadné spojit se s lékařem“

Zabezpečené virtuální prostředí komunikace mezi lékařem a pacientem

JAK  VŠE  FUNGUJE


Pokud se necítíte dobře, virtuální zdravotní péče je pro vás efektivní a pohodlný způsob, jak se spojit s poskytovatelem zdravotní péče, aby mohl určit nejlepší postup léčby a nejpřínosnější další kroky k zajištění toho, aby byly splněny vaše potřeby zdravotní péče. Je to také skvělý způsob, jak navázat vztah s poskytovatelem primární péče, abyste mohli zvládat a diskutovat o chronických zdravotních problémech, nebo se obrátit na poskytovatele speciální péče, jako je kardiolog, onkolog, pediatr, psycholog nebo gastroenterolog, a promluvit si o symptomech nebo vašich obavách. Je snadné se spojit s lékařem primární péče nebo specialistou. Jsme tu pro vás, když nás potřebujete. 

Služba umožňuje lékařům a pacientům pohodlně provádět zabezpečený videohovor telemedicíny v souladu s platnou legislativou v ČR a GDPR.

Pacienti provedou pouze základní registraci, kde uvedou pouze jméno, příjmení, email. Všechna osobní data jsou spravována pouze lékařem.



Při použití služby platíte vždy jednorázový poplatek za vyšetření v 250,- Kč nebo jeho ekvivalent v EUR, USD pro české pojištěnce a platíte cestou platební brány kterou provozuje UniCredit SpA Bank. Jedná se o administrativně-technický poplatek spojený s provozem sw. Cena pokrývá náklady na materiál a služby spojené s provozem zařízení, které Vaše pojišťovna nehradí.  Cena za vyšetření je vždy uvedena u každého lékaře v nabídce v takzvaných kreditech. Kredity nakoupíte cestou platební brány.

Zahraniční Uživatele Služby hradí částku 250,- Kč nebo její ekvivalent v USD, EUR za použití služby a dále 22 USD za provedení vyšetření. 

Pokud Vám s Vaším problémem nedokážeme pomoci, peníze Vám vrátíme.

Platba, je prováděna cestou platební brány za využití tzv. PUSH platby. Platební bránu poskytuje UniCredit SpA Bank. Akceptovány jsou platební debetní karty, kreditní karty VISA a  Mastercard.

 Jak to funguje?

Pacient

Pacient, provede pouze základní registraci, kdy uvede pouze svůj email, jméno a příjmení. žádná jiná osobní data tento program nevyžaduje ani neukládá. Veškeré osobní data jsou evidována pouze mezi pacientem a zvoleným lékařem. Základní poplatek pro spojení s lékařem činí jednorázově 250,- Kč pro pacienty s registrací u zdravotní pojišťovny. Klient si vybere v seznamu svého lékaře a objedná si virtuální návštěvu a rozhovor s vybraným lékaře dle svého uvážení v kalendáři lékaře. Zašle vybranému lékaři virtuální žádost a lékař schválí jeho požadavek. Pacient, který obdržel pozvánku od lékaře, se připojí k hovoru s lékařem prostřednictvím internetového prohlížeče v počítači, chytrém telefonu či tabletu. Pro připojení k hovoru vyplní pacient pouze kód pozvánky a rok narození. Připojení pacienta je pouze po provedení pouze základní registrace a zaplacení potřebných kreditů platební kartou cestou platební brány UniCredit Bank.

Lékař / specialista

Poskytovatel zdravotní péče se nejprve zdarma zaregistruje. Následně může prostřednictvím pozvánky pozvat pacienta k videohovoru. Pro odeslání pozvánky pacientovi stačí vložit termín videohovoru, pacientův email nebo jeho mobilní telefonní číslo a rok narození pacienta, které bude sloužit pro ověření pacienta.

Bezpečnost dat především

Od spuštění naší služby maximalizujeme úsilí o ochranu Vašich dat. Uvědomujeme si, že informace týkající se zdravotního stavu pacienta patří mezi obzvláště citlivé údaje, a proto využíváme nejmodernější kryptografické techniky i další účinná bezpečnostní opatření.

V červenci roku 2020 představil Národní ústav pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) společně s Národní agenturou pro komunikační a informační technologie (NAKIT) Bezpečnostní standard pro videokonference , který si klade za cíl uvést základní požadavky implementace a provozu videokonferencí.

Lékaři a zdravotnická zařízení by měla používat řešení splňující bezpečnostní standardy tak jak je definuje NÚKIB a NAKIT a jak stanovuje i kompetenční centrum pro telemedicínu -   Národní telemedicínské centrum.



Někteří poskytovatelé zdravotní péče nabízí konzultace prostřednictvím programů jako je Skype, Zoom, WhatsApp a dalších, které jsou určeny především pro veřejnou komunikaci a nesplňují národní ani evropské předpisy a standardy zabezpečení a nakládání s citlivými daty. Zabezpečení přenosu dat těmito řešeními není nikým garantováno a již několikrát došlo k bezpečnostním incidentům. Kdo používá tyto aplikace, není schopen garantovat zajištění lékařského tajemství. 

TELEMEDICÍNA

14.01.2021

Každý z nás se už někdy dostal do situace, kdy mu nebylo zrovna nejlépe, ale představa, že stráví dopoledne v čekárně plné dalších nemocných, ho od návštěvy lékaře odradila. A co teprve když jde o malé děti, které jsou k bacilům náchylnější ještě více. Nešla by taková situace řešit jinak a lépe? Šla, a právě to si za cíl klade...